Polityka firmy

Polityka firmy

 

 
1 MIĘDZYNARODOWA GRUPA
4 OBSZARY BIZNESU

MISJA I PODSTAWOWE WARTOŚCI FIRMY
 

CEL
“Zapewnienie, że to, czego używasz, czym latasz lub jeździsz jest bezpieczne i niezawodne.”

MISJA
„Jesteśmy globalnym liderem innowacyjnych rozwiązań dostarczającym najwyższej jakości sprzęt i bezkonkurencyjne usługi naszym uznanym klientom i partnerom. Dążymy do ochrony środowiska i promowania rozwoju zrównoważonego.”
 

PODSTAWOWE WARTOŚCI

  • ZORIENTOWANIE NA KLIENTA
    Klienci są powodem istnienia firmy. Naszym celem jest spełnianie ich potrzeb i oczekiwań, niezależnie od ich wielkości.
     
  • ZGRANY ZESPÓŁ
    Ludzie są największym zasobem naszej firmy. Podnosimy się nawzajem na duchu, wspieramy współpracę i różnorodność ponad granicami. Jedność celu i praca zespołowa pozwala nam osiągnąć znacznie więcej, niż moglibyśmy osiągnąć indywidualnie.
     
  • SZACUNEK
    Szacunek dla siebie, innych i środowiska inspiruje nasze codzienne działania.
     
  • INNOWACYJNOŚĆ
    Rozumiemy potrzeby klientów i dostarczamy kreatywne rozwiązania. Przesuwamy granice dzięki najnowocześniejszym technologiom by być zawsze o krok do przodu.
     
  • WYTRWAŁOŚĆ
    Dbamy o osiągnięcie zamierzonego celu każdego projektu, a także o to, co się z nim wiąże. Ciężko pracujemy, nigdy się nie poddajemy i zawsze dążymy do doskonałości.